پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4681
-
الف
+

جایزه بهترین موسیقی برای انیمیشن ایرانی

جایزه بهترین موسیقی جشنواره جهانی «پنج قاره» ونزوئلا به انیمیشن ایرانی «لایت سایت» رسید.

جایزه بهترین موسیقی جشنواره جهانی «پنج قاره» در ونزوئلا به انیمیشن ایرانی «لایت سایت» رسید.

به گزارش آی‌فیلم، جشنواره جهانی «پنج قاره» ونزوئلا، جایزه بخش بهترین موسیقی خود را به امیر پورخلجی آهنگساز انیمیشن «لایت سایت» اهدا کرد. 

فیلم انیمیشن «لایت سایت» پیش از این ۴۰ جایزه جهانی را در کارنامه خود به ثبت رسانده که سه جایزه آن در بخش بهترین موسیقی بوده است.

در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است: در یک اتاق با ارتفاع نامعلوم که توسط نور سفید معلق از ریسمانی روشن است، شخصیت داستان اِم. ای. متولد می‌شود و توسط نور سفید جان می‌گیرد. اِم. ای. غرق و مبهوت در نور سفید است که گوی‌هایی که سرتاسر دیوارها را پوشانده‌اند با رنگ‌هایی پر زرق و برق روشن شده است، حواس او را به خود معطوف می‌کنند. اِم. ای. مشغول بازی‌ هیجان‌انگیز با گوی‌ها شده که به فرمان دستان او پاسخ می دهند. در این حین، چشمش به نور سفید افتاده و آن را متکبرانه فرا می خواند. با نافرمانی نور سفید، اِم. ای گوی های اطراف را با فرمان دست خود بیرون می کشد و از آنها به سمت نور سفید بالا می‌رود، اما قبل از رسیدن دستش به نور، لابلای انبوه گوی‌ها دفن می شود.

از جمله عوامل این انیمیشن می‌توان به نویسنده و کارگردان: سید مسلم طباطبایی، تهیه‌کننده، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: سیمین فرخ احمدی، موسیقی: امیر پورخلجی، صدا: بهروز شهامت، نورپردازی، رندر، جلوه‌های بصری و کامپوزیت: سید مسلم طباطبایی، طراحی کاراکتر، مدل‌سازی، ریگ و انیمیت: سید مسلم طباطبایی، پشتیبانی سخت‌افزاری: سید عباس اصطهباناتی اشاره کرد.

س م / س م

نظر شما
ارسال نظر